Πιο αναγνωσμένα θέματα
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ!!!!!
5 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ!!!!!
Να κάνω κι εγώ τώρα μια ερώτηση...στους συνάδελφους που διδάσκουν σολφέζ...
Πολλά παιδιά "φοβούνται" να τραγουδήσουν,η φωνή βγαίνει με το ζόρι από το στόμα τους-είτε λόγω αδιαβασιάς είτε λόγω ντροπής-αλλοι(κυρίως μεγαλύτερα παιδιά σε ηλικία)γελάνε και το βρίσκουν αστείο, και άλλοι είναι τελείως φάλτσοι!!!
Θα ήθελα να μάθω πως αντιμετωπίζετε την κάθε περίπτωση και πώς κάνετε τελικά τα παιδιά να αγαπήσουν,,,έστω να συμπαθήσουν αυτό το μάθημα???
Πολλά παιδιά "φοβούνται" να τραγουδήσουν,η φωνή βγαίνει με το ζόρι από το στόμα τους-είτε λόγω αδιαβασιάς είτε λόγω ντροπής-αλλοι(κυρίως μεγαλύτερα παιδιά σε ηλικία)γελάνε και το βρίσκουν αστείο, και άλλοι είναι τελείως φάλτσοι!!!
Θα ήθελα να μάθω πως αντιμετωπίζετε την κάθε περίπτωση και πώς κάνετε τελικά τα παιδιά να αγαπήσουν,,,έστω να συμπαθήσουν αυτό το μάθημα???
ANNA- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 247
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ!!!!!
Βάσει της θεωρίας ότι σε όλους αρέσει κάποιο είδος της μουσικής, και όλοι λίγο - πολύ τραγουδάμε όταν ένα τραγούδι μας αγγίζει, σε προσωπικές ή πιο κοινωνικές μας στιγμές, θα στηριχτείς σε αυτό και θα τους δώσεις κίνητρα. Έτσι ο παράγοντας ντροπη θα έχει εξαλιφθεί. Αν αυτό είναι απαραίτητο να γίνει και σε επίπεδο τελείως προσωπικό (δηλ. οι δύο σας) δώστου την ευκαιρία μόνο με σένα να σου δείξει τι είναι αυτό που του αρέσει να τραγουδάει.
Μην αρχίζεις ποτέ την διδασκαλεία του σολφέζ με το βιβλίο στο χέρι.
Μάθε τους πρώτα να τοποθετούν την φωνή τους μέσα απο αρπέζ της μίας οκτάβας που θα ανεβαίνουν κατά ημιτόνια. Και σε πιο προχωρημένο επίπεδο κλίμακες, μείζονες, ελάσσονες (αρμονικές και μελωδικές)
Αφού νιώσουν αυτοπεποίθηση με την τοποθέτηση της φωνής τους χωρίς να πρέπει να διαβάσουν νότες για να μπερδευτούν, βάλε σιγά σιγά μικρά απλά διαστήματα που θα μπορέσουν να τραγουδήσουν εύκολα. Όσο πηγαίνει καλά η διαδικασία πρόσθεσε και τα πιο δύσκολα διαστήματα μέχρι και τα 7ης.
Όταν όλα αυτά συμβαδίσουν με τα κίνητρα που λέγαμε, θα θεωρήσουν ότι κάνουν κάτι σπουδαίο, οπότε και τα γελάκια θα εκλείψουν και εσύ θα έχεις φτιάξει ένα γερό υπόβαθρο για να χτύσεις πάνω το κανονικό σου μάθημα με το βιβλίο στο χέρι. Αργά στην αρχή, πιο απαιτητικά στη συνέχεια.
Ελπίζω να σε βοήθησα λιγάκι. Καλή επιτυχία.
Μην αρχίζεις ποτέ την διδασκαλεία του σολφέζ με το βιβλίο στο χέρι.
Μάθε τους πρώτα να τοποθετούν την φωνή τους μέσα απο αρπέζ της μίας οκτάβας που θα ανεβαίνουν κατά ημιτόνια. Και σε πιο προχωρημένο επίπεδο κλίμακες, μείζονες, ελάσσονες (αρμονικές και μελωδικές)
Αφού νιώσουν αυτοπεποίθηση με την τοποθέτηση της φωνής τους χωρίς να πρέπει να διαβάσουν νότες για να μπερδευτούν, βάλε σιγά σιγά μικρά απλά διαστήματα που θα μπορέσουν να τραγουδήσουν εύκολα. Όσο πηγαίνει καλά η διαδικασία πρόσθεσε και τα πιο δύσκολα διαστήματα μέχρι και τα 7ης.
Όταν όλα αυτά συμβαδίσουν με τα κίνητρα που λέγαμε, θα θεωρήσουν ότι κάνουν κάτι σπουδαίο, οπότε και τα γελάκια θα εκλείψουν και εσύ θα έχεις φτιάξει ένα γερό υπόβαθρο για να χτύσεις πάνω το κανονικό σου μάθημα με το βιβλίο στο χέρι. Αργά στην αρχή, πιο απαιτητικά στη συνέχεια.
Ελπίζω να σε βοήθησα λιγάκι. Καλή επιτυχία.
Μουσικό Αστέρι- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ!!!!!
Πολύ ενδιαφέρον και πολύ μεθοδικό..σιγά σιγα απο τα εύκολα στα δύσκολα ...
Εγώ κάνω κάτι που είναι και λίγο "σαδιστικό".Τους "αναγκάζω"να ακούσουν τη φωνή τους και αυτοί και οι συμμαθητές τους ..όχι δηλαδή μόνοι μας αλλά στο κοινό της τάξης..έτσι αναγκάζονται να δουν ότι δεν τρέχει κάτι φοβερό,αναγκάζονται να ξεπεράσουν την ντροπή τους,και ενώ γελάνε μεταξύ τους και τελικά ακούν το αποτέλεσμα πάντα με το στήριγμα των μαθητών που "το χουν" , αρχίζει να τους αρέσει...Ετσι σιγά σιγά χωρίζονται και μπορούν και μόνοι τους.
Αλλα επειδή δεν φημίζομαι για τις δημοκρατικές μου μεθόδους ..πλάκα κάνω..θα ήθελα να ακούσω κι άλλες γνώμες
Εγώ κάνω κάτι που είναι και λίγο "σαδιστικό".Τους "αναγκάζω"να ακούσουν τη φωνή τους και αυτοί και οι συμμαθητές τους ..όχι δηλαδή μόνοι μας αλλά στο κοινό της τάξης..έτσι αναγκάζονται να δουν ότι δεν τρέχει κάτι φοβερό,αναγκάζονται να ξεπεράσουν την ντροπή τους,και ενώ γελάνε μεταξύ τους και τελικά ακούν το αποτέλεσμα πάντα με το στήριγμα των μαθητών που "το χουν" , αρχίζει να τους αρέσει...Ετσι σιγά σιγά χωρίζονται και μπορούν και μόνοι τους.
Αλλα επειδή δεν φημίζομαι για τις δημοκρατικές μου μεθόδους ..πλάκα κάνω..θα ήθελα να ακούσω κι άλλες γνώμες
ANNA- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 247
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ!!!!!
Η δική μου διαδικασία είναι η εξής:
πάντα ξεκινώ με την τοποθέτηση της φωνής.Τους λέω να μην φοβουνται να ανοιγουν το στόμα τους με τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει ένταση...συνήθως προσπαθούν να τραγουδήσουν από μέσα τους.Αυτό ακόμη και στο σολφέζ δεν είναι καλό...
Μετά τους βάζω να τραγουδήσουν τις νότες χωριστά με μία συνοχή και μετά με κάποια διαστήματα προς τα πάνω ή προς τα κάτω.Αλλωστε το σολφέζ αυτό είναι η συνοχή πολλών διαστημάτων μαζί!
Ως τελευταίο έρχεται η μελέτη των νοτών μαζί με τη ρυθμική αγωγή...
Θα συμφωνήσω με την φίλη ΑΝΝΑ ότι κιεγώ πάντα βάζω τους μαθητές μου να έχουν ένα mp3 μαζί τους ώστε να γράφουμε κάθε φορά το μάθημά μας για να μπορέσουν να διορθώσουν πράγματα...
Πραγματικά αυτό έχει αποτέλεσμα και το βλέπουν και οι ίδιοι,όχι μόνο εγώ,έτσι υπάρχει και πρόοδος!!!
πάντα ξεκινώ με την τοποθέτηση της φωνής.Τους λέω να μην φοβουνται να ανοιγουν το στόμα τους με τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει ένταση...συνήθως προσπαθούν να τραγουδήσουν από μέσα τους.Αυτό ακόμη και στο σολφέζ δεν είναι καλό...
Μετά τους βάζω να τραγουδήσουν τις νότες χωριστά με μία συνοχή και μετά με κάποια διαστήματα προς τα πάνω ή προς τα κάτω.Αλλωστε το σολφέζ αυτό είναι η συνοχή πολλών διαστημάτων μαζί!
Ως τελευταίο έρχεται η μελέτη των νοτών μαζί με τη ρυθμική αγωγή...
Θα συμφωνήσω με την φίλη ΑΝΝΑ ότι κιεγώ πάντα βάζω τους μαθητές μου να έχουν ένα mp3 μαζί τους ώστε να γράφουμε κάθε φορά το μάθημά μας για να μπορέσουν να διορθώσουν πράγματα...
Πραγματικά αυτό έχει αποτέλεσμα και το βλέπουν και οι ίδιοι,όχι μόνο εγώ,έτσι υπάρχει και πρόοδος!!!
ΑΓΛΑΙΑ- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 217
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ!!!!!
ΑΓΛΑΙΑ έγραψε:Η δική μου διαδικασία είναι η εξής:
πάντα ξεκινώ με την τοποθέτηση της φωνής.Τους λέω να μην φοβουνται να ανοιγουν το στόμα τους με τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει ένταση...συνήθως προσπαθούν να τραγουδήσουν από μέσα τους.Αυτό ακόμη και στο σολφέζ δεν είναι καλό...
Και ενίοτε να παίξουν καρα τε...
Rock'n'Troll- 1 αστέρι μέλους (στις 20 δημοσιεύσεις παίρνεις 2 αστέρια)
- Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 07/06/2011
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ!!!!!
Νομιζω και ΒΑΝΔΗ τε αν εννοω οτι εννοειςRock'n'Troll έγραψε:
Και ενίοτε να παίξουν καρα τε...
Καμια φορα και αυτο θα ελεγα οτι ειναι εκπαιδευτικο...Θα δοκιμασουμε λοιπον να τραγουδησουμε νότες απο Καρρα...μπορει να αποδοσει...
ANNA- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 247
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ!!!!!
ANNA έγραψε:Νομιζω και ΒΑΝΔΗ τε αν εννοω οτι εννοειςRock'n'Troll έγραψε:
Και ενίοτε να παίξουν καρα τε...
Καμια φορα και αυτο θα ελεγα οτι ειναι εκπαιδευτικο...Θα δοκιμασουμε λοιπον να τραγουδησουμε νότες απο Καρρα...μπορει να αποδοσει...
Όόόι. Εννοώ Μιγιάγκι στάηλ. Καρα τε χηαρ κτλ...
Rock'n'Troll- 1 αστέρι μέλους (στις 20 δημοσιεύσεις παίρνεις 2 αστέρια)
- Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 07/06/2011
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ!!!!!
Στην περίπτωση της αδιαβασιάς τα απειλείς και βάζεις με το ζόρι να διαβάσουν, στην περίπτωση ντροπής επίσης τα απειλείς και τα βάζεις να διαβάσουν. Μπορεί να μην αγαπήσουν το σολφέζ, αλλά τουλάχιστον θα διαβάσουν και θα πάνε καλά στις εξετάσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mia kapoia- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 309
Ημερομηνία εγγραφής : 29/12/2010
Απ: ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ!!!!!
Eιιιιιιιπα κι εγώ...Rock'n'Troll έγραψε:
Όόόι. Εννοώ Μιγιάγκι στάηλ. Καρα τε χηαρ κτλ...
ANNA- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 247
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ!!!!!
Κι αυτο ειναι μαι ωραια αποψη Θελουν δεν θελουν θα πανε καλα.. Μπορει και τελικα να το αγαπησουν..που ξερειςmia kapoia έγραψε:Στην περίπτωση της αδιαβασιάς τα απειλείς και βάζεις με το ζόρι να διαβάσουν, στην περίπτωση ντροπής επίσης τα απειλείς και τα βάζεις να διαβάσουν. Μπορεί να μην αγαπήσουν το σολφέζ, αλλά τουλάχιστον θα διαβάσουν και θα πάνε καλά στις εξετάσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ANNA- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 247
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ!!!!!
Πολύ καλή η άποψη της mia kapoia...
Το καράτε είναι επίσης ένας καλός τρόπος για την μελέτη του μαθητή...
Οταν δε διαβάζουν(σύνηθες φαινόμενο)...κάνεις ένα ΓΕΡΑΚΙ και επαναφέρεις τον μαθητή!!!!
Το καράτε είναι επίσης ένας καλός τρόπος για την μελέτη του μαθητή...
Οταν δε διαβάζουν(σύνηθες φαινόμενο)...κάνεις ένα ΓΕΡΑΚΙ και επαναφέρεις τον μαθητή!!!!
ΑΓΛΑΙΑ- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 217
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης