Πιο αναγνωσμένα θέματα
ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
Αλήθεια,πόσος χρόνος θεωρείται ααρκετός για να προετοιμάσει κάποιος καθηγητής έναν μαθητή,προκειμένου να επιτύχει στα ειδικά μαθήματα των πανελληνίων εξετάσεων???
ΑΓΛΑΙΑ- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 217
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
Φαντάζομαι εξαρτάται από τον μαθητή. Έχω πρόσφατο παράδειγμα ενός που 5 μαθήματα τώρα "έχει λύσει θέμα, αλλά το τετράδιο το χει ξεχάσει σπίτι" και επίσης "δεν έχει τετράδιο πεντάγραμμο γιατί πήγε σε 3 μουσικά μαγαζιά και έχουν εξαντληθεί λόγω μεγάλης ζήτησης" (όλη η Ελλάδα λύνει θέματα Αρμονίας τον Σεπτέμβριο, είναι το έθιμο). Αυτόν μάλλον πρέπει να τον ξεκινήσεις από το Δημοτικό!
mia kapoia- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 309
Ημερομηνία εγγραφής : 29/12/2010
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
Η δική μου πείρα, επειδή ειδικεύομαι σε αυτόν τον τομέα είναι ότι ένα παιδί που κάνει μουσική και έχει βγάλει τις τρεις τάξεις της Θεωρίας, ετοιμάζεται μέσα σε τρία χρόνια. Δηλαδή απο Α΄ έως Γ΄ Λυκείου.
Πέρασαν παιδιά απο τα χέρια μου που το έβγαλαν και σε δύο χρόνια αλλά με εντατική δουλειά. Και φυσικά οι βαθμολογίες τους μην φανταστείς ότι ήταν χαμηλές, 17 και 18 μέσο όρο χτυπάνε.
Το θέμα είναι να έχει σύστημα ο καθηγητής και να μην τεμπελιάζει όταν γυρίζει σπίτι του, αλλά να δουλεύει το ίδιο εντατικά με το παιδί.
Κάθε παιδί είναι διαφορετική περίπτωση και δουλεύεται εντελώς διαφορετικά. Αν έχεις λοιπόν την πείρα να καταλάβεις που ζητάει το παιδί σου την βοήθεια σου, τότε μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα.
Και όσο για τα παιδιά που δεν φέρνουν τα θέματα τους, υπάρχουν πάρα πολλές λύσεις για να τα κάνεις να τα φέρουν και μάλιστα σωστά.
Πέρασαν παιδιά απο τα χέρια μου που το έβγαλαν και σε δύο χρόνια αλλά με εντατική δουλειά. Και φυσικά οι βαθμολογίες τους μην φανταστείς ότι ήταν χαμηλές, 17 και 18 μέσο όρο χτυπάνε.
Το θέμα είναι να έχει σύστημα ο καθηγητής και να μην τεμπελιάζει όταν γυρίζει σπίτι του, αλλά να δουλεύει το ίδιο εντατικά με το παιδί.
Κάθε παιδί είναι διαφορετική περίπτωση και δουλεύεται εντελώς διαφορετικά. Αν έχεις λοιπόν την πείρα να καταλάβεις που ζητάει το παιδί σου την βοήθεια σου, τότε μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα.
Και όσο για τα παιδιά που δεν φέρνουν τα θέματα τους, υπάρχουν πάρα πολλές λύσεις για να τα κάνεις να τα φέρουν και μάλιστα σωστά.
Μουσικό Αστέρι- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
Oλα εξαρτωνται απο τον μαθητη και απο την τριβη του με τη μουσικη..
Δεν μπορει καποιος απο το πουθενα να προετοιμαστει επαρκως σε 1-2 χρονια(ειναι θεμα τριβης.Αν δεν υπαρχει δεν μπορει ο μαθηατης να κατανοησει βασικα πραγματα.Μου εχει τυχει να μου ζητησουν προετοιμασια μαθητες που αρχισαν μουσικη στη β λυκειου..Κατα τη γνωμη μου αυτο δεν ειναι εφικτο και ακομα και να ηταν δεν ξερεις εξαρχης οτι θα πετυχει
Αν καποιες μαθητης γνωριζει ηδη μουσικη,παιζει μουσικη και γενικα αχολειται να βγαλει πολυ συντομα την υλη.Και παλι δεν θα βαλω χρονικο περιθωριο
Δεν μπορει καποιος απο το πουθενα να προετοιμαστει επαρκως σε 1-2 χρονια(ειναι θεμα τριβης.Αν δεν υπαρχει δεν μπορει ο μαθηατης να κατανοησει βασικα πραγματα.Μου εχει τυχει να μου ζητησουν προετοιμασια μαθητες που αρχισαν μουσικη στη β λυκειου..Κατα τη γνωμη μου αυτο δεν ειναι εφικτο και ακομα και να ηταν δεν ξερεις εξαρχης οτι θα πετυχει
Αν καποιες μαθητης γνωριζει ηδη μουσικη,παιζει μουσικη και γενικα αχολειται να βγαλει πολυ συντομα την υλη.Και παλι δεν θα βαλω χρονικο περιθωριο
ANNA- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 247
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
Κορίτσι μου το πρώτο πράγμα που είπα ήταν ότι "όταν ένα παιδί ΚΑΝΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ......" άρα έχει τριβή στο είδος, δεν είναι άσχετος.
Με αυτές τις προυποθέσεις μπορείς να κάνεις δουλειά και να βγάλεις τις πανελλήνιες σε αυτούς τους χρόνους.
Άλλωστε ο τρόπος τις διδασκαλείας βοηθάει τόσο πολύ να κωδικοποιήσει πολλά πράγματα ένα παιδί ώστε να μη χαθεί μέσα στον χαόδη λαβύρινθο των κανόνων και των εξαιρέσεων που αποτελεί την αρμονία.
Επέτρεψέ μου λοιπόν, μετά απο 8 χρόνια που δουλεύω πάνω σε αυτόν τον τομέα, και γράφοντας 4 βιβλία πάνω σε αυτήν την συγκεκριμένη δουλειά για να βοηθήσω τα παιδιά να αντιλαμβάνονται τις έννοιες, βγάζω ακριβώς αυτούς τους χρόνους που προανέφερα.
Δεν είναι υπερβολή, είναι θέμα θέλησης και δουλειάς και απο τις δύο πλευρές. Γιατί για κάθε δύο ώρες μαθήματος του παιδιού, εγώ πίσω δουλεύω τουλάχιστον 8 ώρες την εβδομάδα.
Όσο για το αν ξέρεις το ότι θα πετύχει, φυσικά και δεν μπορείς να είσαι μάντης. Αλλά άμα ακολουθήσει αυτά που του έχεις μάθει με καθαρό μυαλό το ποσοστό επιτυχίας είναι πάνω απο το 50%
Εγώ στα 8 χρόνια έχω αναλάβει 14 παιδιά που μπήκαν τα 13 και με υψηλούς βαθμούς.
Νομίζω ότι οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους. Άρα το θέμα είναι να έχεις σωστό προγραμματισμό και σωστή μέθοδο διδασκαλίας.
Χωρίς να θέλω να προσβαλω κανέναν συνάδερφο, η προετοιμασία για πανελλήνιες είναι ένα είδος διδασκαλίας τελείως διαφορετικό απο την διδασκαλία για πτυχίο Αρμονίας.
Με αυτές τις προυποθέσεις μπορείς να κάνεις δουλειά και να βγάλεις τις πανελλήνιες σε αυτούς τους χρόνους.
Άλλωστε ο τρόπος τις διδασκαλείας βοηθάει τόσο πολύ να κωδικοποιήσει πολλά πράγματα ένα παιδί ώστε να μη χαθεί μέσα στον χαόδη λαβύρινθο των κανόνων και των εξαιρέσεων που αποτελεί την αρμονία.
Επέτρεψέ μου λοιπόν, μετά απο 8 χρόνια που δουλεύω πάνω σε αυτόν τον τομέα, και γράφοντας 4 βιβλία πάνω σε αυτήν την συγκεκριμένη δουλειά για να βοηθήσω τα παιδιά να αντιλαμβάνονται τις έννοιες, βγάζω ακριβώς αυτούς τους χρόνους που προανέφερα.
Δεν είναι υπερβολή, είναι θέμα θέλησης και δουλειάς και απο τις δύο πλευρές. Γιατί για κάθε δύο ώρες μαθήματος του παιδιού, εγώ πίσω δουλεύω τουλάχιστον 8 ώρες την εβδομάδα.
Όσο για το αν ξέρεις το ότι θα πετύχει, φυσικά και δεν μπορείς να είσαι μάντης. Αλλά άμα ακολουθήσει αυτά που του έχεις μάθει με καθαρό μυαλό το ποσοστό επιτυχίας είναι πάνω απο το 50%
Εγώ στα 8 χρόνια έχω αναλάβει 14 παιδιά που μπήκαν τα 13 και με υψηλούς βαθμούς.
Νομίζω ότι οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους. Άρα το θέμα είναι να έχεις σωστό προγραμματισμό και σωστή μέθοδο διδασκαλίας.
Χωρίς να θέλω να προσβαλω κανέναν συνάδερφο, η προετοιμασία για πανελλήνιες είναι ένα είδος διδασκαλίας τελείως διαφορετικό απο την διδασκαλία για πτυχίο Αρμονίας.
Μουσικό Αστέρι- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
Μουσικό Αστέρι έγραψε:Κορίτσι μου το πρώτο πράγμα που είπα ήταν ότι "όταν ένα παιδί ΚΑΝΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ......" άρα έχει τριβή στο είδος, δεν είναι άσχετος.
Με αυτές τις προυποθέσεις μπορείς να κάνεις δουλειά και να βγάλεις τις πανελλήνιες σε αυτούς τους χρόνους.
Άλλωστε ο τρόπος τις διδασκαλείας βοηθάει τόσο πολύ να κωδικοποιήσει πολλά πράγματα ένα παιδί ώστε να μη χαθεί μέσα στον χαόδη λαβύρινθο των κανόνων και των εξαιρέσεων που αποτελεί την αρμονία.
Επέτρεψέ μου λοιπόν, μετά απο 8 χρόνια που δουλεύω πάνω σε αυτόν τον τομέα, και γράφοντας 4 βιβλία πάνω σε αυτήν την συγκεκριμένη δουλειά για να βοηθήσω τα παιδιά να αντιλαμβάνονται τις έννοιες, βγάζω ακριβώς αυτούς τους χρόνους που προανέφερα.
Δεν είναι υπερβολή, είναι θέμα θέλησης και δουλειάς και απο τις δύο πλευρές. Γιατί για κάθε δύο ώρες μαθήματος του παιδιού, εγώ πίσω δουλεύω τουλάχιστον 8 ώρες την εβδομάδα.
Όσο για το αν ξέρεις το ότι θα πετύχει, φυσικά και δεν μπορείς να είσαι μάντης. Αλλά άμα ακολουθήσει αυτά που του έχεις μάθει με καθαρό μυαλό το ποσοστό επιτυχίας είναι πάνω απο το 50%
Εγώ στα 8 χρόνια έχω αναλάβει 14 παιδιά που μπήκαν τα 13 και με υψηλούς βαθμούς.
Νομίζω ότι οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους. Άρα το θέμα είναι να έχεις σωστό προγραμματισμό και σωστή μέθοδο διδασκαλίας.
Χωρίς να θέλω να προσβαλω κανέναν συνάδερφο, η προετοιμασία για πανελλήνιες είναι ένα είδος διδασκαλίας τελείως διαφορετικό απο την διδασκαλία για πτυχίο Αρμονίας.
Oυπς.ΜΙσο λεπτακι ...Εγω προσωπικα ΔΕΝ επιτεθηκα σε κανεναν!!!Ετυχε το ποστ μου να ειναι ακριβως κατω απο το δικο σου επομενως δεν απευθυνθηκα σε εσενα προσωπικα.
Ο καθενας λεει τη γνωμη του οπως ολοι και τονιζω οτι δεν εχουν να κανουν με σενα τα οσα προανεφερα.Αν ηθελα να σχολιασω τα οσα γραφεις ειχα να πω και πολλα(μιας και δεν συμφωνω απολυτα) αλλα δενμε αφορα τι λεει ο καθε ενας.Λεμε ολοι τη γνωμη μας και ο καθενας διαβαζει και διαλεγει αυτο που πιστευει οτι ειναι σωστο...
Επισης αν μιλησουμε για εμπειριες ή επιτυχιες εγω εχω 18 χρονια εμπειριας και οχι 8 ,σιγουρα αλλη ηλικια(δεν μου αρεσε το κοριτσακι μου) και ποτε δεν προβαλα εδω μεσα τις επιτυχιες μου....ουτε νομιζω οτι προσεβαλα κανεναν ποτε.
Αν το πηρες προσωπικα ζητω συγνωμη που εγραψα ακριβως κατω απο σενα...αλλα ας διατηρησουμε την καλη λειτουργια του φορουμ με ηπιους τονους!!!
ANNA- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 247
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
Έχεις απόλυτο δίκιο, γιατί μόνο με την γραφή δεν μπορείς να ψυχολογίσεις κανέναν αν δεν το βλέπεις στο προσωπο να δεις πως το λέει. Ο τόνος μου δεν ήταν καθόλου επιθετικός, ίσα ίσα που απλά σου εξήγησα τις εμπειρίες τις δικές μου βάση της δουλειάς που κάνω. (όπως άλλωστε κάνουν όλοι εδώ μέσα, λένε τις εμπειρίες τους) Ούτε να προβληθώ ήθελα (δεν ξέρουν ούτε ποιά είμαι, ούτε πως να με βρούνε για να βγάλω μαθητές απο εδώ μέσα), ούτε να σε φέρω σε δύσκολη θέση.
Εγώ ζητώ ένα ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΝΩΜΗ για τον λάθος τρόπο που το πήρες. Και το "Κορίτσι μου" και όχι "κοριτσάκι μου" δεν ήταν υποτιμητικό, πίστεψε με. Απλά είναι ένας χαρακτηρισμός που χρησιμοποιώ, με κάθε σεβασμό. Άν τον άκουγες απευθείας θα καταλάβαινες τον τόνο και τον τρόπο, οπότε δεν θα σε πείραζε. Πάντως ζητώ συγνώμη και γι΄ αυτό, εφ΄ όσον το εξέλαβες αρνητικά. Όσο για τα χρόνια εμπειρίας μου και διδασκαλείας μου πάνω στη μουσική, μάλλον είμαι λίγο μεγαλύτερη σε ηλικία απο σένα. Διδάσκω 26 χρόνια, απλά με το αντικείμενο "εισαγωγή στη Μουσικολογία" έχω καταπιαστεί την τελευταία 8ετία. Και οι αριθμοί που ανέφερα ήταν απλά για ναδείξω το ποσοστό επιτυχίας του συστήματος που χρησιμοποιώ, για κανέναν άλλο λόγο. Απλά τεκμηρίωσα την άποψη μου. Δεν είναι κακό νομίζω αυτό.
Όπως και να ΄χει όμως δεν νομίζω ότι η "παρεξήγηση" αυτή διατάραξε την καλή λειτουργία του φόρουμ, ούτε κατέβηκε κανένα επίπεδο χαμηλά και φυσικά τουλάχιστον απο την μεριά μου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με κανένα απο τα μέλη του.
Τονίζω ότι όλο αυτό γράφτηκε με ύφος ήπιο, (σαν καλή κουβεντούλα δύο δημιουργικών παιδαγωγών) και καμία σχέση δεν έχει με αντιπαράθεση ή προσβλητική διάθεση.
Εγώ ζητώ ένα ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΝΩΜΗ για τον λάθος τρόπο που το πήρες. Και το "Κορίτσι μου" και όχι "κοριτσάκι μου" δεν ήταν υποτιμητικό, πίστεψε με. Απλά είναι ένας χαρακτηρισμός που χρησιμοποιώ, με κάθε σεβασμό. Άν τον άκουγες απευθείας θα καταλάβαινες τον τόνο και τον τρόπο, οπότε δεν θα σε πείραζε. Πάντως ζητώ συγνώμη και γι΄ αυτό, εφ΄ όσον το εξέλαβες αρνητικά. Όσο για τα χρόνια εμπειρίας μου και διδασκαλείας μου πάνω στη μουσική, μάλλον είμαι λίγο μεγαλύτερη σε ηλικία απο σένα. Διδάσκω 26 χρόνια, απλά με το αντικείμενο "εισαγωγή στη Μουσικολογία" έχω καταπιαστεί την τελευταία 8ετία. Και οι αριθμοί που ανέφερα ήταν απλά για ναδείξω το ποσοστό επιτυχίας του συστήματος που χρησιμοποιώ, για κανέναν άλλο λόγο. Απλά τεκμηρίωσα την άποψη μου. Δεν είναι κακό νομίζω αυτό.
Όπως και να ΄χει όμως δεν νομίζω ότι η "παρεξήγηση" αυτή διατάραξε την καλή λειτουργία του φόρουμ, ούτε κατέβηκε κανένα επίπεδο χαμηλά και φυσικά τουλάχιστον απο την μεριά μου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με κανένα απο τα μέλη του.
Τονίζω ότι όλο αυτό γράφτηκε με ύφος ήπιο, (σαν καλή κουβεντούλα δύο δημιουργικών παιδαγωγών) και καμία σχέση δεν έχει με αντιπαράθεση ή προσβλητική διάθεση.
Μουσικό Αστέρι- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
OK o γραπτος λογος δεν ειναι ιδανικος για τετοιου ειδους συζητησεις.Θα συμφωνησω με αυτο.
Για να γελασουμε και λιγο εισαι ελαφρως μεγαλυτερη απο μενα...δεν λεω ποσο... .κρυβω χρονια.
Και για να φτασουμε και στο σημειο της διαφωνιας μας..Οταν λεω τριβη θελω να αναφερω τρια παραδειγματα.
1.Μου εχει τυχει να αναλαβω παιδι που επαιζε μουσικη μονος του και ηταν αυτοδιδαχτος.Εξασκουσε το αυτι του και τη μουσικη του εμπειρια 3 χρονια μονος του,απλα απειχε απο κανονες.Σε 6 μηνες εβγαλε τη θεωρια και σε 1,5 χρονο ΟΛΗ την απαραιτητη υλη της αρμονιας και περασεμε πολυ μεγαλυ επιτυχια τις εξετασεις.
2, Παιδι που εκανε 3 χρονια μουσικη,ειχε τυπικα βγαλει τις θεωριες αλλα
μεχρι εκει.Ισως εφταιγαν οι δασκαλοι του,ισως δεν ειχε το "ταλεντο" ή την ικανοτητα που έχουν καποιοι ανθρωποι στο να κατανοουν πραγματα,και με τεραστια προσπαθεια και δυσκολια κατεληξε με εναν μετριο βαθμο...με την ψυχη στο στομα βεβαια.Θα μπορουσε να μην εχει περασει κι ολας.
3, Αριστος μαθητης που απλα,ολοι περιμεναμε οτι θα σκισει ,απο το αγχος της στιγμης υπολογισε λαθος τον χρονο του(ασχετα αν εβγαζε τα θεματα στο μαθημα μεσα στο χρονο) και ΔΕΝ προλαβε να τελειωσει!!!Ισως με λιγους μηνες ακομη εξασκηση στους χρονους να τα καταφερνε καλυτερα
Δεν αναφερομαι στα παιδια που δεν διαβαζουν ..αυτα ειναι αλλη κατηγορια..και εγω προσωπικα δεν μπορω να τα κανω να διαβασουν
Ο κανονας ειναι αυτο που λες και συμφωνω.Οι χρονοι ειναι αυτοι που δινεις και επισης συμφωνω,αλλά καθε παιδι οπως το ειπες εχει αλλους ρυθμους.
Με αφορμη αυτα τα τρια παιδια λεω οτι δεν μπορω να δωσω χρονους γιατι αν σαν δασκαλος εισαι ΟΚ ολα τα υπολοιπα εξαρτωνται απο το παιδι.Οχι μονο απο τη μελετη και απο την προετοιμασια αλλα απο την ψυχολογια και απο την ικανοτητα του να αντιμετωπισει την κατασταση της εξετασης εκεινη την ωρα.Ειναι μονο λιγες ωρες στις οποιες καλουνται να γραψουν ενα δυσκολο θεμα και τα ακουστικα γινονται μεσα σε μια αιθουσα οπου μπορει οτιδηποτε να σου αποσπασει την προσοχη και η ποιοτητα του ηχου να ειναι αμφιβολη.
Για να γελασουμε και λιγο εισαι ελαφρως μεγαλυτερη απο μενα...δεν λεω ποσο... .κρυβω χρονια.
Και για να φτασουμε και στο σημειο της διαφωνιας μας..Οταν λεω τριβη θελω να αναφερω τρια παραδειγματα.
1.Μου εχει τυχει να αναλαβω παιδι που επαιζε μουσικη μονος του και ηταν αυτοδιδαχτος.Εξασκουσε το αυτι του και τη μουσικη του εμπειρια 3 χρονια μονος του,απλα απειχε απο κανονες.Σε 6 μηνες εβγαλε τη θεωρια και σε 1,5 χρονο ΟΛΗ την απαραιτητη υλη της αρμονιας και περασεμε πολυ μεγαλυ επιτυχια τις εξετασεις.
2, Παιδι που εκανε 3 χρονια μουσικη,ειχε τυπικα βγαλει τις θεωριες αλλα
μεχρι εκει.Ισως εφταιγαν οι δασκαλοι του,ισως δεν ειχε το "ταλεντο" ή την ικανοτητα που έχουν καποιοι ανθρωποι στο να κατανοουν πραγματα,και με τεραστια προσπαθεια και δυσκολια κατεληξε με εναν μετριο βαθμο...με την ψυχη στο στομα βεβαια.Θα μπορουσε να μην εχει περασει κι ολας.
3, Αριστος μαθητης που απλα,ολοι περιμεναμε οτι θα σκισει ,απο το αγχος της στιγμης υπολογισε λαθος τον χρονο του(ασχετα αν εβγαζε τα θεματα στο μαθημα μεσα στο χρονο) και ΔΕΝ προλαβε να τελειωσει!!!Ισως με λιγους μηνες ακομη εξασκηση στους χρονους να τα καταφερνε καλυτερα
Δεν αναφερομαι στα παιδια που δεν διαβαζουν ..αυτα ειναι αλλη κατηγορια..και εγω προσωπικα δεν μπορω να τα κανω να διαβασουν
Ο κανονας ειναι αυτο που λες και συμφωνω.Οι χρονοι ειναι αυτοι που δινεις και επισης συμφωνω,αλλά καθε παιδι οπως το ειπες εχει αλλους ρυθμους.
Με αφορμη αυτα τα τρια παιδια λεω οτι δεν μπορω να δωσω χρονους γιατι αν σαν δασκαλος εισαι ΟΚ ολα τα υπολοιπα εξαρτωνται απο το παιδι.Οχι μονο απο τη μελετη και απο την προετοιμασια αλλα απο την ψυχολογια και απο την ικανοτητα του να αντιμετωπισει την κατασταση της εξετασης εκεινη την ωρα.Ειναι μονο λιγες ωρες στις οποιες καλουνται να γραψουν ενα δυσκολο θεμα και τα ακουστικα γινονται μεσα σε μια αιθουσα οπου μπορει οτιδηποτε να σου αποσπασει την προσοχη και η ποιοτητα του ηχου να ειναι αμφιβολη.
ANNA- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 247
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
Αννούλα μου, πρώτα απο όλα χαίρομαι που με την απάντηση σου δείχνεις ότι δεν μου κρατάς κακία, έστω και αν ειπώθηκαν κάποια πράγματα λάθος. Σέβομαι και εκτιμώ την πείρα σου στο αντικείμενο και με όλα αυτά που έγραψες δείχνεις να προβληματίζεσαι για τα παιδιά σου και να "ψάχνεσαι" για να γίνεις ακόμα καλύτερη ώστε να τους προσφέρεις το όνειρο τους.
Θα κάνουμε λοιπόν μια φιλική κουβεντούλα, όσο μας το επιτρέπουν οι κανόνες του forum ώστε να βγεί κάτι παραγωγικό απο αυτήν και για τις δύο μας και για ίσως κάποιους άλλους που παρακολουθούν την συζήτηση μας.
Πραγματικά μου αρέσουν πολύ τέτοιες συζητήσεις, αλλά μου αρέσει να τις κάνω κοιτώντας τον άλλον στα μάτια. Κάτι τέτοιο εδώ δεν γίνεται εκ των πραγμάτων. Οπότε δεν μπορώ να σου ανοιχτώ με ξεκάθαρες κουβέντες.
Κανονικά οι "μεγάλοι σεφ" δεν λένε τα μυστικά της συνταγής που τους έκανε διάσημους, άρα βάση αυτού του κανόνα, εγώ δεν μπορώ να σου αποκαλύψω τα μυστικά μου για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιτυχία των παιδιών.
Αυτό που πραγματικά όμως μπορώ να σου δώσω είναι τροφή για σκέψη. Αν βάση αυτών που σου γράψω τα συνδιάσεις δημιουργικά, τότε θα βρεις και λύσεις και εφαρμογές ώστε να νικήσεις τα προβληματάκια που παίζουν αστάθμητο παράγοντα στην ψυχολογία ενός εξεταζομένου.
Γιατί όλα εκεί κρίνονται.
1. Η διάρκεια των πανελληνίων είναι τρεις ώρες, μπορεί όμως να είναι και λιγότερο...........
2. Το μάθημα της αρμονίας είναι μία ώρα την εβδομάδα, μπορεί όμως να είναι και δύο και τρεις και τέσσερις και παραπάνω με ψυχολογική προσομοίωση ................
3. Ο καθηγητής στα ακουστικά είναι δίπλα στο παιδί, μπορεί και να μην είναι όμως .............
4. Η αίθουσα του ωδείου να έχει απόλυτη ησυχία, μπορεί και να μην έχει καθόλου ησυχία ..........................
5. Η ψυχολογία του παιδιού την ώρα που έρχεται να κάνει μάθημα μαζί σου είναι χαλαρή και άνετη, μπορεί και να μην είναι όμως .........
Ο άνθρωπος είναι "μιμητικό όν" άρα στις δύσκολες περιπτώσεις αντιδρά με το ένστικτο και όχι με τη λογική. Αν μία σειρά πραγμάτων τη μάθει να την κάνει μιμητικά, τότε και στις ώρες πίεσης θα χρησιμοποιήσει αυτον τον τρόπο αντίδρασης.
Κάποιος συνάδερφος εδώ μέσα είπε κάτι πολύ σωστό για τεστ νοημοσύνης. Εγώ θα στο μεταφράσω αλλιώς. Οι πανελλήνιες δεν θέλουν μουσικούς, θέλουν καλοκουρδισμένα στρατιωτάκια που θα πυροβολήσουν χωρίς να σκεφτούν, θα σκοτώσουν χωρίς να έχουν τύψεις, θα πεθάνουν χωρίς να πονούν. Αυτά τα στρατιωτάκια χωρίς ψυχολογία πρέπει να κατασκευάσουμε εμείς για αυτές τις τρεις ώρες.
Μακάρι να μπορέσεις να με καταλάβεις και να πειραματιστείς με αυτά που σου λέω. Θα δεις σίγουρη επιτυχία γιατί απλά ο ψυχολογικός παράγοντας δεν θα υπάρχει....................
Λυπάμαι για το ότι δεν μπορώ να σε βοηθήσω περισσότερο με συγκεκριμένους τρόπους για να καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ, χαίρομαι όμως που βλέπω ότι υπάρχουν άνθρωποι-καθηγητές-παιδαγωγοί που προσπαθούν για το καλύτερο.
Για δημιουγικη κουβεντούλα όποτε θες είμαι μέσα. Μου αρέσουν οι προκλήσεις και πολλές φορές απο τις "ψιλοκοντρίτσες" βγαίνουν φοβερά θετικά αποτελέσματα . Σ΄ ευχαριστώ πολύ μέσα απο την καρδιά μου
Θα κάνουμε λοιπόν μια φιλική κουβεντούλα, όσο μας το επιτρέπουν οι κανόνες του forum ώστε να βγεί κάτι παραγωγικό απο αυτήν και για τις δύο μας και για ίσως κάποιους άλλους που παρακολουθούν την συζήτηση μας.
Πραγματικά μου αρέσουν πολύ τέτοιες συζητήσεις, αλλά μου αρέσει να τις κάνω κοιτώντας τον άλλον στα μάτια. Κάτι τέτοιο εδώ δεν γίνεται εκ των πραγμάτων. Οπότε δεν μπορώ να σου ανοιχτώ με ξεκάθαρες κουβέντες.
Κανονικά οι "μεγάλοι σεφ" δεν λένε τα μυστικά της συνταγής που τους έκανε διάσημους, άρα βάση αυτού του κανόνα, εγώ δεν μπορώ να σου αποκαλύψω τα μυστικά μου για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιτυχία των παιδιών.
Αυτό που πραγματικά όμως μπορώ να σου δώσω είναι τροφή για σκέψη. Αν βάση αυτών που σου γράψω τα συνδιάσεις δημιουργικά, τότε θα βρεις και λύσεις και εφαρμογές ώστε να νικήσεις τα προβληματάκια που παίζουν αστάθμητο παράγοντα στην ψυχολογία ενός εξεταζομένου.
Γιατί όλα εκεί κρίνονται.
1. Η διάρκεια των πανελληνίων είναι τρεις ώρες, μπορεί όμως να είναι και λιγότερο...........
2. Το μάθημα της αρμονίας είναι μία ώρα την εβδομάδα, μπορεί όμως να είναι και δύο και τρεις και τέσσερις και παραπάνω με ψυχολογική προσομοίωση ................
3. Ο καθηγητής στα ακουστικά είναι δίπλα στο παιδί, μπορεί και να μην είναι όμως .............
4. Η αίθουσα του ωδείου να έχει απόλυτη ησυχία, μπορεί και να μην έχει καθόλου ησυχία ..........................
5. Η ψυχολογία του παιδιού την ώρα που έρχεται να κάνει μάθημα μαζί σου είναι χαλαρή και άνετη, μπορεί και να μην είναι όμως .........
Ο άνθρωπος είναι "μιμητικό όν" άρα στις δύσκολες περιπτώσεις αντιδρά με το ένστικτο και όχι με τη λογική. Αν μία σειρά πραγμάτων τη μάθει να την κάνει μιμητικά, τότε και στις ώρες πίεσης θα χρησιμοποιήσει αυτον τον τρόπο αντίδρασης.
Κάποιος συνάδερφος εδώ μέσα είπε κάτι πολύ σωστό για τεστ νοημοσύνης. Εγώ θα στο μεταφράσω αλλιώς. Οι πανελλήνιες δεν θέλουν μουσικούς, θέλουν καλοκουρδισμένα στρατιωτάκια που θα πυροβολήσουν χωρίς να σκεφτούν, θα σκοτώσουν χωρίς να έχουν τύψεις, θα πεθάνουν χωρίς να πονούν. Αυτά τα στρατιωτάκια χωρίς ψυχολογία πρέπει να κατασκευάσουμε εμείς για αυτές τις τρεις ώρες.
Μακάρι να μπορέσεις να με καταλάβεις και να πειραματιστείς με αυτά που σου λέω. Θα δεις σίγουρη επιτυχία γιατί απλά ο ψυχολογικός παράγοντας δεν θα υπάρχει....................
Λυπάμαι για το ότι δεν μπορώ να σε βοηθήσω περισσότερο με συγκεκριμένους τρόπους για να καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ, χαίρομαι όμως που βλέπω ότι υπάρχουν άνθρωποι-καθηγητές-παιδαγωγοί που προσπαθούν για το καλύτερο.
Για δημιουγικη κουβεντούλα όποτε θες είμαι μέσα. Μου αρέσουν οι προκλήσεις και πολλές φορές απο τις "ψιλοκοντρίτσες" βγαίνουν φοβερά θετικά αποτελέσματα . Σ΄ ευχαριστώ πολύ μέσα απο την καρδιά μου
Μουσικό Αστέρι- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
Kαταλαβαινω απολυτα τι λες..δεν χρειαζεται αναλυση ...ασε που νομιζω οτι αυτο με το τεστ νοημοσυνης το εχω πει εγω σε ενα θεμα που ειχες εσυ ανοιξει. ..
Να ξεφυγω λιγο ομως και να ρωτησω κατι...Αξιζει να υποβληθει ενα παιδι σε μια τετοια δοκιμασια?ΜΙλαω γενικα για τις πανελληνιες και κατ επεκταση τη μουσικη εξεταση σαν ειδικο μαθημα???
Αξιζει ενα παιδι που σπουδαζει μουσικη να μπει στη διαδικασια της προετοιμασιας αυτης της εξετασης,ενω θα μπορουσε την ιδια στιγμη να αναπτυσει τις μουσικες του ικανοτητες,πρακτικα και θεωρητικα?Κι ολα αυτα για να μπεισε μια σχολη ,πολυ ενδιαφερουσα κατα τη γνωμη μου αλλα..(δεν θα αναλυσω τα αλλα γιατι ανοιγω αλλο θεμα)...
Πολλες φορες το εχω αναρωτηθει αυτο..
Να ξεφυγω λιγο ομως και να ρωτησω κατι...Αξιζει να υποβληθει ενα παιδι σε μια τετοια δοκιμασια?ΜΙλαω γενικα για τις πανελληνιες και κατ επεκταση τη μουσικη εξεταση σαν ειδικο μαθημα???
Αξιζει ενα παιδι που σπουδαζει μουσικη να μπει στη διαδικασια της προετοιμασιας αυτης της εξετασης,ενω θα μπορουσε την ιδια στιγμη να αναπτυσει τις μουσικες του ικανοτητες,πρακτικα και θεωρητικα?Κι ολα αυτα για να μπεισε μια σχολη ,πολυ ενδιαφερουσα κατα τη γνωμη μου αλλα..(δεν θα αναλυσω τα αλλα γιατι ανοιγω αλλο θεμα)...
Πολλες φορες το εχω αναρωτηθει αυτο..
ANNA- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 247
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
Αχ κουκλίτσα μου, (και μη με παρεξηγήσεις για το "κουκλίτσα), τι είναι αυτό που αξίζει στην Ελλάδα ;;;;;;;
Αξίζει να περνάμε τόση ανασφάλεια για το αύριο, μετά απο τόσα χρόνια δουλειάς και διαβάσματος ;;;;;;;
Αξίζει να μας φέρονται σαν το πιο ηλίθιο επάγγελμα που υπάρχει και να μας αποκαλούν μουσικάντιδες μετά απο τόση κατάθεση ψυχής που δίνει ο καθένας μας ;;;;;;;
Τίποτα δεν αξίζει Άννα μου. Αλλά και συ για σκέψου για να φτάσεις μέχρι σήμερα εδώ που είσαι, (όπως και εγώ και πολλοί άλλοι) πόση ψυχολογική ισοπέδωση υπέστης ;;;;;;
Πόσες φορές δεν σε ανάγκασαν να κάνεις πράγματα που η ευαίσθητη καρδούλα σου δεν τα ενέκρινε ;;;;
Πόσες φορές κατακρεούργησαν τις μουσικές, ηθικές, προσωπικές αξίες σου, για να σου δώσουν ψίχουλα αναγνώρισης ;;;;;;;
Εμάς μας άξιζε αυτό ;;;;;; Δεν νομίζω να αξίζει σε κανέναν άνθρωπο.
Εγώ απλά λέω στα παιδιά μου. "Δουλέψτε με τον συγκεκριμένο τρόπο χωρίς συναίσθημα, μέχρι να πετύχετε το στόχο σας, και μόλις τον κερδίσετε τότε κάντε ότι λέει η καρδούλα σας"
Έχεις δίκιο ότι είναι αφαίρεση μουσικότητας για ένα μεγάλο στάδιο, αλλά αφού δεν θέλουν μουσικότητα στις εξετάσεις, δεν θα την δώσεις.
Είναι αφαίρεση ψυχολογίας, αλλά ούτε αυτό το χρειάζονται, μαλλόν κακό θα τους έκανε αν ενεργούσαν με τον ψυχισμό τους.
Είναι αφαίρεση προσωπικότητας, και ποιόν νομίζεις ότι ενδιαφέρει η προσωπικότητα του καθενός όταν το μόνο που κοιτάνε είναι να διορθώσουν περισσότερα γραπτά για να πάρουν λίγα περισσότερα χρήματα ;;;
Και να σου πω ένα μυστικό. Και εγώ αν ήμουν διορθωτής το ίδιο θα έκανα. Αφού το μόνο κίνητρο που τους δίνουν για αυτή την δουλειά είναι τα λεφτά και τίποτε άλλο, γιατί να δούνε κάτι πέρα απο αυτό;;;;
Άρα φταίει το όλο σύστημα που μας κάνει έτσι. Στυγνούς δολοφόνους του κάθε παιδιού μας.
Νιώθω τύψεις, στεναχωριέμαι για τα βασανιστήρια που πρέπει να τους κάνω, αλλά το μόνο που με κρατάει και δεν τα παρατάω είναι γιατί ξέρω ότι τουλάχιστον έτσι έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να πετύχουν και να κυνηγήσουν το όνειρο τους. Θα περάσουν απο πολλές "συμπληγάδες πέτρες" μέχρι να εδραιωθούν και αυτοί σαν και εμάς, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Τουλάχιστον ας σκληρύνουν απο τα δικά μου βασανιστήρια πρώτα, που τα αγαπάω και το ξέρουν καλά, και μετά ας βγουν εκεί έξω στον κόσμο και ας πολεμήσουν με τα θεριά που το σίγουρο είναι ότι δεν τα αγαπάνε και δεν θα λυπηθούν ακόμα και αν τα δούν να αιμοραγούν μπροστά στα μάτια τους.
Ίσως ακούγομαι λίγο κυνική, ίσως λίγο σκληρή, ίσως να με θεωρείς και ανόητη, αλλά η δική μου πορεία στη ζωή μέχρι τώρα, αυτό μου έχει διδάξει. Πρέπει να προσαρμόζεσαι εύκολα στις καταστάσεις για να μπορείς να επιβιώσεις και ίσως .........να κάνεις και ένα βήμα πιο πάνω απο τους άλλους για να μην πεθάνεις στην αφάνεια.
Δεν είναι του χαρακτήρα μου να καταπατάω συναισθήματα, αλλά δυστιχώς πρέπει να το κάνω.
Δεν είναι του χαρακτήρα μου να ισοπεδώνω προσωπικότητες και μάλιστα τόσο τρυφερές και αγνές, αλλά και αυτό πρέπει να το κάνω για το καλό τους.
Δεν είναι το ονειρό μου να προκαλώ στείρωση στην μουσικότητα ενός νέου καλλιτέχνη, αλλά αφού χρειάζεται και αυτό θα το προκαλέσω για τρεις ώρες, αφού αυτό θα είναι το εισητήριο για να μπει στην πύλη της μουσικής ώστε (αν αξίζει) να προχωρήσει και να αφήσει το δικό του στίγμα.
Είναι δύσκολη η δουλειά μας, το ξέρεις καλά, γιατί τους υποσχόμαστε τον παράδεισο. Αλλά για να τον δουν πρέπει πρώτα να περάσουν απο την κόλαση, και αυτό είναι και δύσκολο και επίπονο.
Τίποτα λοιπόν δεν είναι δίκαιο, αλλά όπως έλεγαν και οι αρχαίοι "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα....." και αφού το όνειρο τους είναι η μουσικολογία, εμείς πρέπει να σφίξουμε τα δόντια και να τα βοηθήσουμε όσο το δυνατόν, να το υλοποιήσουν
Αξίζει να περνάμε τόση ανασφάλεια για το αύριο, μετά απο τόσα χρόνια δουλειάς και διαβάσματος ;;;;;;;
Αξίζει να μας φέρονται σαν το πιο ηλίθιο επάγγελμα που υπάρχει και να μας αποκαλούν μουσικάντιδες μετά απο τόση κατάθεση ψυχής που δίνει ο καθένας μας ;;;;;;;
Τίποτα δεν αξίζει Άννα μου. Αλλά και συ για σκέψου για να φτάσεις μέχρι σήμερα εδώ που είσαι, (όπως και εγώ και πολλοί άλλοι) πόση ψυχολογική ισοπέδωση υπέστης ;;;;;;
Πόσες φορές δεν σε ανάγκασαν να κάνεις πράγματα που η ευαίσθητη καρδούλα σου δεν τα ενέκρινε ;;;;
Πόσες φορές κατακρεούργησαν τις μουσικές, ηθικές, προσωπικές αξίες σου, για να σου δώσουν ψίχουλα αναγνώρισης ;;;;;;;
Εμάς μας άξιζε αυτό ;;;;;; Δεν νομίζω να αξίζει σε κανέναν άνθρωπο.
Εγώ απλά λέω στα παιδιά μου. "Δουλέψτε με τον συγκεκριμένο τρόπο χωρίς συναίσθημα, μέχρι να πετύχετε το στόχο σας, και μόλις τον κερδίσετε τότε κάντε ότι λέει η καρδούλα σας"
Έχεις δίκιο ότι είναι αφαίρεση μουσικότητας για ένα μεγάλο στάδιο, αλλά αφού δεν θέλουν μουσικότητα στις εξετάσεις, δεν θα την δώσεις.
Είναι αφαίρεση ψυχολογίας, αλλά ούτε αυτό το χρειάζονται, μαλλόν κακό θα τους έκανε αν ενεργούσαν με τον ψυχισμό τους.
Είναι αφαίρεση προσωπικότητας, και ποιόν νομίζεις ότι ενδιαφέρει η προσωπικότητα του καθενός όταν το μόνο που κοιτάνε είναι να διορθώσουν περισσότερα γραπτά για να πάρουν λίγα περισσότερα χρήματα ;;;
Και να σου πω ένα μυστικό. Και εγώ αν ήμουν διορθωτής το ίδιο θα έκανα. Αφού το μόνο κίνητρο που τους δίνουν για αυτή την δουλειά είναι τα λεφτά και τίποτε άλλο, γιατί να δούνε κάτι πέρα απο αυτό;;;;
Άρα φταίει το όλο σύστημα που μας κάνει έτσι. Στυγνούς δολοφόνους του κάθε παιδιού μας.
Νιώθω τύψεις, στεναχωριέμαι για τα βασανιστήρια που πρέπει να τους κάνω, αλλά το μόνο που με κρατάει και δεν τα παρατάω είναι γιατί ξέρω ότι τουλάχιστον έτσι έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να πετύχουν και να κυνηγήσουν το όνειρο τους. Θα περάσουν απο πολλές "συμπληγάδες πέτρες" μέχρι να εδραιωθούν και αυτοί σαν και εμάς, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Τουλάχιστον ας σκληρύνουν απο τα δικά μου βασανιστήρια πρώτα, που τα αγαπάω και το ξέρουν καλά, και μετά ας βγουν εκεί έξω στον κόσμο και ας πολεμήσουν με τα θεριά που το σίγουρο είναι ότι δεν τα αγαπάνε και δεν θα λυπηθούν ακόμα και αν τα δούν να αιμοραγούν μπροστά στα μάτια τους.
Ίσως ακούγομαι λίγο κυνική, ίσως λίγο σκληρή, ίσως να με θεωρείς και ανόητη, αλλά η δική μου πορεία στη ζωή μέχρι τώρα, αυτό μου έχει διδάξει. Πρέπει να προσαρμόζεσαι εύκολα στις καταστάσεις για να μπορείς να επιβιώσεις και ίσως .........να κάνεις και ένα βήμα πιο πάνω απο τους άλλους για να μην πεθάνεις στην αφάνεια.
Δεν είναι του χαρακτήρα μου να καταπατάω συναισθήματα, αλλά δυστιχώς πρέπει να το κάνω.
Δεν είναι του χαρακτήρα μου να ισοπεδώνω προσωπικότητες και μάλιστα τόσο τρυφερές και αγνές, αλλά και αυτό πρέπει να το κάνω για το καλό τους.
Δεν είναι το ονειρό μου να προκαλώ στείρωση στην μουσικότητα ενός νέου καλλιτέχνη, αλλά αφού χρειάζεται και αυτό θα το προκαλέσω για τρεις ώρες, αφού αυτό θα είναι το εισητήριο για να μπει στην πύλη της μουσικής ώστε (αν αξίζει) να προχωρήσει και να αφήσει το δικό του στίγμα.
Είναι δύσκολη η δουλειά μας, το ξέρεις καλά, γιατί τους υποσχόμαστε τον παράδεισο. Αλλά για να τον δουν πρέπει πρώτα να περάσουν απο την κόλαση, και αυτό είναι και δύσκολο και επίπονο.
Τίποτα λοιπόν δεν είναι δίκαιο, αλλά όπως έλεγαν και οι αρχαίοι "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα....." και αφού το όνειρο τους είναι η μουσικολογία, εμείς πρέπει να σφίξουμε τα δόντια και να τα βοηθήσουμε όσο το δυνατόν, να το υλοποιήσουν
Μουσικό Αστέρι- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
Μεγάλη κουβέντα ανοίξαμε...σηκώνει και να ανοίξουμε ανεξάρτητο θέμα...
Να μας συγχωρέσει και η Αγλαίτσα που το επεκτείναμε...!!!!Τελικά θα έλεγα ότι καταλήγουμε στο ότι εφόσουν υπάρχει θέληση από την πλευρά του μαθητή και μεθοδικότητα από την πλευρά του δασκάλου μπορούν πολλά να επιτευχθούν μέσα σε ορισμένο χρονικό διάστημα...
Και πάνω απ όλα θα έλεγα εγώ η βοήθεια του Θεού!!!
Αγλαία τι λες εσύ??
Να μας συγχωρέσει και η Αγλαίτσα που το επεκτείναμε...!!!!Τελικά θα έλεγα ότι καταλήγουμε στο ότι εφόσουν υπάρχει θέληση από την πλευρά του μαθητή και μεθοδικότητα από την πλευρά του δασκάλου μπορούν πολλά να επιτευχθούν μέσα σε ορισμένο χρονικό διάστημα...
Και πάνω απ όλα θα έλεγα εγώ η βοήθεια του Θεού!!!
Αγλαία τι λες εσύ??
ANNA- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 247
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ
Ένα τρανταχτό παράδειγμα θα σας φέρω...μαθητής μου μέσα σε ένα χρόνο τελειώσαμε όόόόλη την ύλη,έδωσε ειδικά και πέτυχε την βαθμολογία των 18βαθμών...δεν είναι μόνο θέμα καθηγητή κορίτσια είναι θέμα θέλησης του μαθητή...όταν ο καθηγητής βλέπει απο τον μαθητή του την θέληση,το ενδιαφέρον,τότε το έργο του καθηγητή γίνεται ακόμη πιο ευκολο....επαφή με μουσικά όργανα είχε αλλά όχι σε θεωρητική βάση...από θεωρητικά είμασταν στο μηδέν..παρόλα αυτά πήγαν όλα καλά...
περιμένω να ακούσω και τη γνώμη μαθητών που ίσως να είναι υποψήφιοι σπουδαστές ή να έχουν στο μυαλό τους να ξεκινήσουν σε λίγο καιρό την προετοιμασία τους αυτή....και απο τους καθηγητές φυσικά!!!
περιμένω να ακούσω και τη γνώμη μαθητών που ίσως να είναι υποψήφιοι σπουδαστές ή να έχουν στο μυαλό τους να ξεκινήσουν σε λίγο καιρό την προετοιμασία τους αυτή....και απο τους καθηγητές φυσικά!!!
ΑΓΛΑΙΑ- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 217
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης