Πιο αναγνωσμένα θέματα
ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
5 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Τον τελευταίο καιρό εργάζομαι πάνω σε 7 διαφορετικούς συγγραφείς βιβλίων που ο καθένας έχει διαφορετική άποψη για κάποια θέματα πάνω στην Αρμονία. Αν έχεις λοιπόν 7 διαφορετικές γνώμες απο 7 διαφορετικά άτομα τα οποία είναι φαινομενικά (αφού έχουν βγάλει και βιβλία) γνώστες του αντικειμένου, τι κάνεις ;;;;; Ποιόν ακολουθείς και ποιόν πιστεύεις ;;;;; Τι διδάσκεις και τι δεν διδάσκεις ;;;;;
Ποιά είναι η γνώμη σας ;;;;;;
Ποιά είναι η γνώμη σας ;;;;;;
Μουσικό Αστέρι- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Απλώς μαθαίνεις τις απόψεις όλων αυτών, τις κρίνεις
από την δική σου προσωπική σκοπιά σύμφωνα με τις γνώσεις και
την εμπειρία σου στο θέμα και έπειτα ακολουθείς την δική σου άποψη.
από την δική σου προσωπική σκοπιά σύμφωνα με τις γνώσεις και
την εμπειρία σου στο θέμα και έπειτα ακολουθείς την δική σου άποψη.
helios- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 198
Ημερομηνία εγγραφής : 17/02/2011
Απ: ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Αυτή η λύση είναι αυτονόητη όταν έχεις να διδάξεις παιδιά μέσα στο ωδείο δικά σου, που δεν θα κριθούν από τους ξένους, και στις πτυχιακές τους θα είσαι παρόν για να υπερασπιστείς την άποψη σου σχετικά με τον τρόπο λύσης των θεμάτων τους. Όταν όμως έχεις να κάνεις με παιδιά που δίνουν πανελλήνιες και τα γραπτά τους δεν ξέρεις σε τι χέρια θα πέσουν και ποιόν από όλους αυτούς ακολουθούν οι διορθωτές, τότε τι κάνεις ;;;;;;
Μουσικό Αστέρι- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Εφόσον πρόκειται για 'σένα (δάσκαλο/α) τότε Piston.
Είναι ότι καλύτερο για τους δασκάλους.
Από κει και πέρα το τι βιβλίο θα προτίνεις στους μαθητές σου είναι δικό σου θέμα.
Πάντως σίγουρα όποιο και να ναι αυτό το το βιβλίο, όπως έιπαμε και σε άλλο θέμα, ο συνδιασμός είναι το καλύτερο από όλα.
Είναι ότι καλύτερο για τους δασκάλους.
Από κει και πέρα το τι βιβλίο θα προτίνεις στους μαθητές σου είναι δικό σου θέμα.
Πάντως σίγουρα όποιο και να ναι αυτό το το βιβλίο, όπως έιπαμε και σε άλλο θέμα, ο συνδιασμός είναι το καλύτερο από όλα.
steliospapakosmidis- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 62
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2011
Απ: ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
θα συμφωνήσω μαζί σου και τον έχω τον Piston και τον συμβουλεύομαι. Αλλά δεν είναι κατατοπιστικός σε όλα.( Παράδειγμα στην περίπτωση που οι 5ες και 8ες παράλληλες δημιουργούνται αποκλειστικά και μόνο από ξένους ως προς την αρμονία φθόγγους, κυρίως από διαβατικούς ή ποικιλματικούς, τότε θεωρούνται λιγότερο ενοχλητικές και η ύπαρξη τους μπορεί να θεωρηθεί σαν ανεκτή)
Πάνω σε αυτό ο Χίντεμιτ το επιτρέπει
Ο Ντυμπουά το αποφεύγει
Ο Καλομοίρης το απαγορεύει
Ο Κουτούγκος και ο Piston δεν το αναφέρει.
ψάχνω τώρα για τους υπόλοιπους........ κουλουβάχατα
Πάνω σε αυτό ο Χίντεμιτ το επιτρέπει
Ο Ντυμπουά το αποφεύγει
Ο Καλομοίρης το απαγορεύει
Ο Κουτούγκος και ο Piston δεν το αναφέρει.
ψάχνω τώρα για τους υπόλοιπους........ κουλουβάχατα
Μουσικό Αστέρι- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Λοιπόν θα προσπαθήσω να γίνω όσο πιο κατανοητός μπορώ διότι δεν έχω πίνακα για να εξηγήσω καλά
1)Οι παράλληλες 8ες,5ες και 1ες δεν παύουν να είναι αισθητές αν μεσολαβήσει οποιοσδήποτε ξένος φθόγγος στα ασθενή μέρη του μέτρου.
Οι 5ες που σχηματίζονται με κατιόντα βήματα συνήθωσ εξαλείφονται αν γίνει καθυστέρηση στη μία από τις δυο φωνές.
ΠΡΟΣΟΧΗ Αυτό τα περισσότερα βιβλία δεν το δέχονται αλλά οι συνθέτες της εποχής δε συμφωνούν.
Για ανάλογες 8ες δεν ισχύει το ίδιο διότι η διαφωνία που προκύπτει κινήται πρός τη δεύτερη 8η κι έτσι ακούγεται πιο έντονα.
2) Απαγορεύεται η ευθεία κίνηση προς 5ες,8ες και 1ες (ταυτοφωνία δλδ) εκτός αν γίνεται με την ψηλότερη φωνή να κέναι βήμα.
Η περίπτωση αυτά δεν ισχύει αν πρόκειται για τον Μπάσο και τη Σοπράνο.
Αυτά ισχυρίζεται και ο Π. Αδάμ στο βιβλίο του και νομίζω ότι είναι τα πιο αποδεκτά.
Ελπίζω να σε βοήθησα έστω και λίγο και να μη σε μπέρδεψα περισσότερο.
1)Οι παράλληλες 8ες,5ες και 1ες δεν παύουν να είναι αισθητές αν μεσολαβήσει οποιοσδήποτε ξένος φθόγγος στα ασθενή μέρη του μέτρου.
Οι 5ες που σχηματίζονται με κατιόντα βήματα συνήθωσ εξαλείφονται αν γίνει καθυστέρηση στη μία από τις δυο φωνές.
ΠΡΟΣΟΧΗ Αυτό τα περισσότερα βιβλία δεν το δέχονται αλλά οι συνθέτες της εποχής δε συμφωνούν.
Για ανάλογες 8ες δεν ισχύει το ίδιο διότι η διαφωνία που προκύπτει κινήται πρός τη δεύτερη 8η κι έτσι ακούγεται πιο έντονα.
2) Απαγορεύεται η ευθεία κίνηση προς 5ες,8ες και 1ες (ταυτοφωνία δλδ) εκτός αν γίνεται με την ψηλότερη φωνή να κέναι βήμα.
Η περίπτωση αυτά δεν ισχύει αν πρόκειται για τον Μπάσο και τη Σοπράνο.
Αυτά ισχυρίζεται και ο Π. Αδάμ στο βιβλίο του και νομίζω ότι είναι τα πιο αποδεκτά.
Ελπίζω να σε βοήθησα έστω και λίγο και να μη σε μπέρδεψα περισσότερο.
steliospapakosmidis- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 62
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2011
Απ: ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Σ΄ευχαριστώ πολύ για την προσπάθεια σου. Όχι δεν με μπέρδεψες καθόλου γιατί όλα αυτά τα ξέρω. Το αρχικό μου ερώτημα και το μεγάλο όμως, παραμένει αναπάντητο. Εγώ τα ξέρω, εσύ τα ξέρεις, αυτός που διορθώνει τα θέματα των πανελληνίων τα ξέρει ;;;;; Πως να βγάλω άκρη με όλες αυτές τις γνώμες και να βρω μια μέση λύση για να προτείνω στα παιδιά όταν γράφουν πανελλήνιες. Τι να τους απαγορεύσω και τι να τους επιτρέψω ;;;;
Μουσικό Αστέρι- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Εγω Στελλιο θα συμφωνησω με το Μουσικο Αστερι!!
Εχω βρεθει σε πολλες επιτροπες και ο καθενας λεει το κοντο του και το μακρυ του.Τους εχω ακουσει να μαλωνουν και να διαφωνουν μεταξυ τους
Δεν μπορεις να ρισκαρεις την επιτυχια των παιδιων.Οι περισσοτερες επιτροπες δεν ακολουθουν ελευθεριες.Παρολα αυτα δεν ξερεις σε ποιο συστημα ειναι ενταχμενος ο καθενας
Εγω τους βαζω να τα διαβασουν ολα.να βρουν διαφορες αναμεσα στα βιβλια και να τις σημειωσουν και τους συμβουλευω να τηρησουν το πιο αυστηρο στυλ στις εξετασεις.
Θυμαμαι ακομα τι εγινε στις δικες μου εξετασεις πτυχιου αρμονιας πριν χροοοονια
Με ρωτησαν ποιον φθογγο παραλειπουμε στην πεμπτη μεθ ενατης
Ο δακσλαος μου με εχει βαλει να διαβασω τα παντα απο βιβλιογραφια και η πεμπτη μεθ ενατης με ειχε ταλαιπωρησει πολυ
Τους αραδιασα λοιπον ολες τις περιπτωσεις και τελος.Αρχισαν να τσακωνονται μεταξυ τους
Τωρα αν προκειτε για μετριο μαθητη που δεν θα κατσει να τα διαβασει ολα αυτα ακολουθω το αυστηρο αποκλειστικα στυλ του Καλομοιρη για να εχω το κεφαλακι μου ησυχο.Κανεις δεν μπορει να σου πει κατι για την αυστηροτητα.Στις ελευθεριες παρουσιαζονται οι ενστασεις και οι διαφωνιες
Εχω βρεθει σε πολλες επιτροπες και ο καθενας λεει το κοντο του και το μακρυ του.Τους εχω ακουσει να μαλωνουν και να διαφωνουν μεταξυ τους
Δεν μπορεις να ρισκαρεις την επιτυχια των παιδιων.Οι περισσοτερες επιτροπες δεν ακολουθουν ελευθεριες.Παρολα αυτα δεν ξερεις σε ποιο συστημα ειναι ενταχμενος ο καθενας
Εγω τους βαζω να τα διαβασουν ολα.να βρουν διαφορες αναμεσα στα βιβλια και να τις σημειωσουν και τους συμβουλευω να τηρησουν το πιο αυστηρο στυλ στις εξετασεις.
Θυμαμαι ακομα τι εγινε στις δικες μου εξετασεις πτυχιου αρμονιας πριν χροοοονια
Με ρωτησαν ποιον φθογγο παραλειπουμε στην πεμπτη μεθ ενατης
Ο δακσλαος μου με εχει βαλει να διαβασω τα παντα απο βιβλιογραφια και η πεμπτη μεθ ενατης με ειχε ταλαιπωρησει πολυ
Τους αραδιασα λοιπον ολες τις περιπτωσεις και τελος.Αρχισαν να τσακωνονται μεταξυ τους
Τωρα αν προκειτε για μετριο μαθητη που δεν θα κατσει να τα διαβασει ολα αυτα ακολουθω το αυστηρο αποκλειστικα στυλ του Καλομοιρη για να εχω το κεφαλακι μου ησυχο.Κανεις δεν μπορει να σου πει κατι για την αυστηροτητα.Στις ελευθεριες παρουσιαζονται οι ενστασεις και οι διαφωνιες
ANNA- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 247
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Σ΄ ευχαριστώ πολύ Άννα μου. Καταλαβαίνεις λοιπόν γιατί αγωνιώ. Και αυτό το σύστημα που έχουμε χωρίς σαφέστατα όρια , δεν βοηθάει καθόλου εμάς τους καθηγητές να μη χαντακώσουμε τα ίδια μας τα παιδιά. Μακάρι να ακούσει τη φωνούλα μας ένας απο αυτούς του κράτους που βάζουν τα θέματα και να οριοθετήσει τα πράγματα για να μην τρελαθούμε ούτε εμείς ούτε τα παιδιά μας
Μουσικό Αστέρι- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Αστα...Μουσικό Αστέρι έγραψε:Σ΄ ευχαριστώ πολύ Άννα μου. Καταλαβαίνεις λοιπόν γιατί αγωνιώ. Και αυτό το σύστημα που έχουμε χωρίς σαφέστατα όρια , δεν βοηθάει καθόλου εμάς τους καθηγητές να μη χαντακώσουμε τα ίδια μας τα παιδιά. Μακάρι να ακούσει τη φωνούλα μας ένας απο αυτούς του κράτους που βάζουν τα θέματα και να οριοθετήσει τα πράγματα για να μην τρελαθούμε ούτε εμείς ούτε τα παιδιά μας
Και καλα στα ωδεια μπορεις να επαιμβεις και λιγο και να πεις τη γνωμη σου -αν εχεις και λιγο θρασος-(εχω διαφωνησει πολλες φορες με επιτροπες).Αναφερεις ομως και τις πανελαδικες και εχεις πολυ δικιο!!!Τι να πω για εκει που διορθωνει οποιος να ναι,με οτι συστημα θελει και αντε να καταλαβεις εσυ την ψυχολογια του!
Και εννοειεται οι δεν εχουν τα παιδια δικαιωμα αναβαθμολογησης ,ουτε ενστασης ουτε τιποτα νομιζω
Μετα απο πολλα χρονια εχω καταφερει να καταλαβω λιγο την νοοτροπια των πανελληνιων,που πιο πολυ μου θυμιζουν μαθηματικη πραξη και τεστ IQ τα θεματα τους παρα μουσικη.
Μπορεις να σκεφτεις γρηγορα και εχεις διορατικοτητα?γραφεις καλα.Θελεις να το δεις πιο μουσικα?Εχασες.Δεν προλαβαινεις!3 ωρες εχεις μονο!!!!Και για να δουμε τι πετυχαμε αν προλαβαμε?
Τα πα και ξεθυμανα κι εγω!!!
ANNA- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 247
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Απ: ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Το πιο σωστό θα ήταν να μαζευτούμε όλοι οι θεωρητικοί και να κάνουμε κάτι για αυτήν την ιστορία. Ίσως ακουστούμε. Αλλά να μου πεις πότε ακουστήκαμε για να μας ακούσουν και τώρα. Εδώ θέλουν να μας υποβαθμίσουν εντελώς και να λειτουργούμε σαν φροντιστήρια, αυτό θα κοιτάξουν ;
"Ελλάδα Αθάνατη που τρως τα παιδιά σου"
"Ελλάδα Αθάνατη που τρως τα παιδιά σου"
Μουσικό Αστέρι- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 14/03/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Θεωρώ ότι τα ωδεία ποτέ δεν θα λειτουργήσουν ως φροντιστήρια γιατί έχουμε διαφορά ως προς το γνωστικό αντικείμενο...αυτό είναι κατι που ακόμη το κρατάμε καλά και μακάρι να εξακολουθήσουμε εμείς να το έχουμε σε ένα τέτοιο επίπεδο!!!
ΑΓΛΑΙΑ- Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
- Αριθμός μηνυμάτων : 217
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης