Καλώς ήρθατε στο music training forum!

Υπενθυμίζουμε στα μέλη μας (νέα και παλιά) ότι δεν επιτρέπονται οι αντιγραφές και επικολλήσεις κειμένων από άλλες ιστοσελίδες. Τα κείμενα πρέπει να είναι πρωτότυπα (δηλαδή δικά σας) και να μην τα έχετε αναρτήσει ήδη στο Ιντερνετ (σε άλλη ή άλλες ιστοσελίδες, blog, forum κλπ)


Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Καλώς ήρθατε στο music training forum!

Υπενθυμίζουμε στα μέλη μας (νέα και παλιά) ότι δεν επιτρέπονται οι αντιγραφές και επικολλήσεις κειμένων από άλλες ιστοσελίδες. Τα κείμενα πρέπει να είναι πρωτότυπα (δηλαδή δικά σας) και να μην τα έχετε αναρτήσει ήδη στο Ιντερνετ (σε άλλη ή άλλες ιστοσελίδες, blog, forum κλπ)
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Η ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

Πήγαινε κάτω

Η ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Empty Η ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

Δημοσίευση από ΑΓΛΑΙΑ Παρ 31 Δεκ 2010, 13:18

Ιστορικά βλέπουμε πως η Επτάνησος δε βοήθησε στη δημιουργία της Νεοελληνικής Εθνικής Μουσικής σχολής. Η συμβολή της όμως ήταν μεγάλη σε άλλον τομέα,αυτόν τον παιδαγωγικό.Γιαυτό το λόγο βέβαι που ανέφερα παραπάνω θα ήταν σωστό να αναζητήσω τους λόγους γιατί,ενώ ο Μάντζαρος,ο Καρρέρ,ο Ξύνδας,ζουν την ίδια εποχή με τον Σολωμό και τουσ άλλους μεγάλους ποιητές,που χαρίζουν στην Ελλάδα τη νεοελληνική ποιητική σχολή,δεν ακολουθούν τον ίδιο με αυτούς δρόμο.Αποτέλεσμα είναι να μείνουν αδιάφοροι στο αίτημα δημιουργίας Νεοελληνικής Μουσικής Σχολής. Ξεκινώντας θα λέγαμε,ότι οι συνθέτες τησ επτανήσου γεννιούνται και μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον από το οποίο λείπει η παράδοση έντεχνης ελληνικής μουσικής.Τις μουσικές τους σπουδές τις κάνουν στο εξωτερικό,όπως Ιταλία και σε άλλες μεγάλες πόλεις,οι οποίες έχουν επιρροές από την ιταλική μελωδία και μουσική.Αντίθετα στην ποίηση και γενικά στο λόγο η συνέχεια της παράδοσης δεν κόπηκε ποτέ στα επτάνησα.Η ελληνική γλώσσα σεν έπαψε ποτέ να ακούγεται,ακόμη και στις ανώτερες κοινωνικές τάξεις που μιλούσαν την ιταλική.Ποιητές από τον 17ο και 18ο αιώνα γράφουν στη δημοτική και είναι ευρύτατα γνωστή σε όλα τα επτάνησα ακόμη και η κρητική διάλεκτος που τη συναντάμε στην ποίηση. Σημαντική και αποφασιστικό ρόλο παίζει και η μουσική σημειογραφεία.Όπως στον μεσαίωνα γνωρίζουμε πως ήταν δύσκολη η καταγραφή μουσικών κομματιών έτσι και τότε,δυσκολώτερα γράφοταν και διασώζονταν ένα μουσικό κομμάτι παρά ένα ποιητικό κείμενο,γιατί η μουσική ήταν προνόμιο των λίγων.Το ίδιο είχαμε και στα επτάνησα.Τα βιβλία με ελληνικό ποιητικό και πεζό λόγο κυκλοφορούσαν πάντα και βοηθούσε να κρατείται ζωντανή η παράδοση.Από την άλλη δεν υπήρχε καμία μουσική συλλογή ελληνικών σημοτικών τραγουδιών.Καμία σε κυκλοφορία. Τελειώνοντας θα πρέπει να αναφερθούμε και στον ρόλο της προσωπικότητας.Η Επτανησιακή Μουσική Σχολή δεν είχε τον Διονύσιο Σολωμό της.Ο Μάντζαρος ήταν ένας φωτισμένος δάσκαλος,όχι όμως και ο εμπνευσμένος δημιουργός........ Θα ήθελα μετά από αυτή την μικρή ανάλυση να ακούσω και την δική σας γνώμη........
ΑΓΛΑΙΑ
ΑΓΛΑΙΑ
Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ
Επίτιμο Μέλος του Φόρουμ

Αριθμός μηνυμάτων : 217
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2010
Ηλικία : 39
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης